FAQ.

Antwoorden op de meest gestelde vragen vind je hier:

Algemeen

  • Wat zijn de openingstijden?
    – 8 maart 2025 openen wij onze deuren weer tot eind November.
  • – Wij zijn iedere dag geopend behalve dinsdag, van 10:00 tot 22:00. De keuken sluit een uurtje eerder (21:00).
  • Is er een entreeprijs?
    – Voor spelen in de kinderhoek en de pingpongtafel vragen wij geen entree. Voor midgetgolf vragen wij 7,00 per kind en 8,00 per volwassenen.
  • Is parkeren gratis?
    – Parkeren in Wijk aan Zee is bijna overal gratis. Bij grote drukte kun je parkeren op de dorpsweide tegen een kleine vergoeding.
  • Kunnen wij zonder reservering langskomen?
    – Om teleurstellingen te voorkomen is reserveren wel aan te raden!
    Zeker in het weekend en tijdens de vakantieperiode raden wij aan om 2-4 dagen van tevoren te reserveren.
    Reserveren kan gemakkelijk via onze website of telefonisch.
  • Hoe kan ik reserveren?
    – Reserveren kan op verschillende manieren. Telefonisch via 0251-37 45 50, of via ons contactformulier of de reserveringsbutton op de website. Voor groepen groter dan 8 personen graag telefonisch contact opnemen.
  • Kunnen we een tafel voor buiten reserveren?
    – Bij een reservering heb je automatisch binnen én buiten een tafel.
  • Hoeveel personen kunnen er zitten in het restaurant?
    – Binnen in het restaurant hebben wij 80 zitplaatsen, verdeeld over twee aparte ruimtes. In het hoofdgedeelte van het restaurant hebben wij 50 zitplaatsen, en in de veranda zijn 30 zitplaatsen. Buiten op het hoofdterras zijn 60 zitplaatsen, en op het zijterras 30.
    Recepties kunnen worden gehouden tot een maximum van 130 gasten, mits deels zit / sta plaatsen. Bij het reserveren voor een grote groep, heeft u een van de binnen- en buitenruimtes geheel ter beschikking voor uw gezelschap.
  • Hebben jullie cadeaubonnen?
    – Ja zeker, cadeaubonnen kunnen worden afgenomen bij de balie. Desgewenst pakken wij deze ook feestelijk in.
  • Hoelang is een cadeaubon geldig?
    – Cadeaubonnen zijn geldig tot een jaar na uitgave. Dit staat vermeld op de cadeaubon zelf. Cadeaubonnen die zijn gesponsord, zoals bij bijvoorbeeld de zeepkistenrace van wijk aan zee of bij Stichting opkikker, zijn geldig in het jaar van uitgifte zelf. Ook dit staat vermeld op de cadeaukaart. Wij nemen geen cadeaubonnen aan die zijn uitgegeven vóór april 2024.
  • Wij hebben gereserveerd via Tripper. Kunnen we de reservering nog wijzigen?
    Voor het wijzigen van reserveringen via tussenpartijen zoals Tripper, dient u contact op te nemen met de tussenpartij zelf.
  • Doen jullie mee met sponsoringen van evenementen en stichtingen?
    Per kalenderjaar maken wij budget vrij om te besteden aan sponsoring. Een aantal van deze doelen zijn ieder jaar terugkerend, denk hierbij aan de sponsoringen binnen gemeente Wijk aan Zee. Ben je opzoek naar een sponsor voor een nieuw ‘goed doel’ , neem dan contact op via info@duinparkpaasdal.nl. Het management beslist of deze mee doet met sponsoring of niet, maar uiteraard staan wij altijd open om mee te denken.
  • Organiseren jullie evenementen?
    Duinpark Paasdal organiseert zelf kleinschalige evenementen, maar doet ook graag mee aan verschillende evenementen georganiseerd door bijvoorbeeld het dorp Wijk aan Zee, zoals het Paaseieren zoeken.

Vragen over midgetgolf

  • Moet je reserveren voor de midgetgolf?
    – voor alleen midgetgolf hoeft niet gereserveerd te worden. Wil je iets drinken of eten na afloop, dan is dat wel gewenst.
  • Hoeveel Holes heeft de midgetgolfbaan?
    – Wij beschikken over een 18-holes midgetgolfbaan.
  • Hoelang doe je over een rondje midgetgolfen?
    – Gemiddeld ben je 1,5 uur bezig met een rondje midgetgolfen.
  • Wat zijn de spelregels voor midgetgolfen?
    – De spelregels zijn terug te vinden op onze scorekaarten.
  • Is de midgetgolfbaan geopend met slecht weer?
    – Jazeker, ook met regen is de midgetgolfbaan geopend. Bij extreem slecht weer (vanaf code oranje), sluiten wij de baan en soms ook het restaurant. Dit in verband met alle takken die kunnen vallen uit de bomen.
  • Werken jullie met groepskorting?
    – Voor grote gezelschappen hebben wij mooie arrangementen samengesteld, vaak inclusief midgetgolf. Tijdens besprekingen voor een feest of partij maken wij graag een passend aanbod afhankelijk van de wensen. Groepskortingen doen wij pas vanaf een x aantal personen, nooit telefonisch en altijd pas ná akkoord van het management.
  • Hebben jullie seizoenspassen?
    Wij hebben verschillende seizoenspassen, gezinspassen en rittenkaarten. Deze zijn te koop aan de balie of door te mailen naar info@duinparkpaasdal.nl

Vragen over het restaurant

  • Moet ik reserveren om te komen lunchen/dineren?
    – Om teleurstellingen te voorkomen is het , met name in het weekend, wel gewenst om te reserveren.
  • Staan er vegetarische / veganistische opties op de menukaart?
    – Vegetarische opties zijn er voldoende. Indien wij van tevoren weten van overige dieetwensen houden wij daar altijd rekening mee.
  • Serveren jullie alcoholvrij of alcoholarm bier?
    – Jazeker! Wij serveren Estaminet 0,0% en Amstel Radler 0,0%
  • Bieden jullie lactose / glutenvrije opties?
    – Jazeker! Laat het bij het reserveren even weten en dan zorgen wij dat we een vervanging in huis hebben. In onze keuken hebben wij een aparte ruimte waar wij zorgvuldig omgaan met lactose- en glutenallergieen.
  • Hoe gaan jullie om met voedselverspilling?
    Voedselverspilling is gelukkig iets wat bijna tot niet voorkomt bij Duinpark Paasdal. Wij krijgen dagelijks vers geleverd vanuit onze leveranciers. Wat er niet op gaat, ‘verkopen’ wij door middel van Too Good To Go Pakketten, te bestellen via de app van Too Good To Go. De inhoud hiervan kan verschillen. Zo hebben wij regelmatig verassingspakketten en op zondagen vaak een Gebakpakket.

Overige..

  • Is er een verschoontafel voor baby’s aanwezig?
    – Jazeker, in de damestoiletten hangt een commode. Hier zijn ook billendoekjes en luierzakjes aanwezig.
  • Zijn er kinderstoelen aanwezig?
    – Ja, deze zijn er zeker. Deze mogen zelf gepakt worden.
  • Beschikken jullie over een invalidetoilet?
    – Nee, helaas hebben wij geen invalidetoilet.
  • Is Duinpark Paasdal toegankelijk voor rolstoelen?
    – Ons restaurant is toegankelijk voor rolstoelen. De midgetgolfbaan niet. Ook beschikken wij niet over een invalidetoilet.
  • Is er WI-FI aanwezig voor gasten?
    – Helaas hebben wij per 2024 geen openbaar WI-FI netwerk meer.
  • Zijn jullie een camping?
    – Nee, wij zijn geen camping en hebben geen staplaatsen.
  • Mogen wij de hond meenemen?
    – Indien uitgelaten én aangelijnd, mag de hond zeker mee. Honden mogen niet los lopen.